Veckan so far

Det gick helt okej att sätta på allergiskyddet. Nu har jag två stora typ klistermärken på ryggen. Det är inte så farligt men lite obehagligt är det allt. Mössprovningen var rolig. Nu har jag beställt alla grejer jag ska ha. Det blev en del... Sedan var det SPCS-genomgång på lektionen och det var ju inga problem. Matten var ganska bra att gå på. Ridningen var jättekul! Jag fick rida Sigge igen. I början var han jättepå, eftersom det var så kallt. Men så fort vi började trava lugnade han ner sig och blev urmysig. Han studsade omkring lite som en basketboll på en grusig plan (han studsade aldrig dit man hade trott att han skulle studsa). Första galopperna gick bra men han bråkade lite i början. Sista galoppen däremot var han skitjobbig. Han vägrade galoppera och jag hade inget spö. Tillslut slog jag till honom på bogen med handen. Han blev lite förvirrad men efter det gick det lättare. Nu tycker jag mycket mer om lille Sigge. Söt är han ju också:

 

Igår mådde jag verkligen piss när jag vaknade så jag orkade inte gå på webbdesignen. Jag ville prioritera matteprovet som var klockan 15.10. Matteprovet gick nog bra tror jag. Det är ju alltid svårt att veta. Men jag lämnade ingen fråga iaf.

Just nu sitter jag på Information&Layout. Ganska tråkigt men så är det...

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad går du för linje? =)

2009-01-06 @ 20:31:04
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0