Loggbok

Jag sitter just nu och skriver lite loggbok för projektarbetet. I fortsättningen ska jag verkligen försöka skriva det så fort något har hänt för det är ganska så svårt att komma ihåg vad man gjorde efteråt. Just nu har jag lite problem med själva utformningen också så det gör det extra jobbigt...
Det projektarbete jag gör är ju sammansatt med med Småföretagande B och vi ska (som jag skrivit tidigare) driva ett företag i ett år. Jag ångrar just nu att jag valde samekonomi och inte samsam. Deras projektarbete verkar mycket roligare. Jag hatar ju dessutom grupparbeten. Men det ska nog bli bra. Jag får göra det bästa av det. Det är ju grymt bra merit att ha drivit ett UF-företag.

Kommentarer
Postat av: Sally

Inte visste jag att du hade bloggkoll...

2008-09-25 @ 17:31:39
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0