Ridning igår

Igår var det ridning. Jag fick stallets största lektionshäst, Kabaré. Han är 175 i mankhöjd och världens gosigaste lilla häst. Vi skulle träna på sits och även på att känna hästens starka respektive svaga sida. I början var han både seg och stel men mot mitten blev han mycket mer frammåt och mjuk! Grymt kul var det! Sara red Bontje, Sofia E red Natasja och Sofia L red Cascada. Det gick nog ganska bra för allihop tror jag.

Idag har jag hemstudiedag vilket är grymt skönt. Jag orkar verkligen inte åka till skolan just nu. Jag känner mig så lättirriterad och jag vet att jag nog bara skulle fräsa åt folk som inte ens förtjänar det.


Har ni också sådana dagar då ni blir irriterade på minsta lilla grej?

Kommentarer
Postat av: Denise

Har inte du webbdesign? =O

2008-09-23 @ 11:27:19
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0