Sjuk IGEN?

Är det verkligen sant att jag ska bli sjuk nu igen? Fast jag knappt hunnit bli frisk från förra sjukan? Och nu har jag ju verkligen försökt att inte bli sjuk! Jag har ätit omega3-tabletter varje dag, försökt med okej mat, vitaminbrus, juice osv. Fan också. Både pappa och Andreas har blivit sjuka igen. Pappa är riktigt sjuk den här gången. Han hade 39.4 häromdagen men nu har han börjat kunna jobba igen iaf. I måndags blev Molly magsjuk eller något. Eller också hade hon kanske bara fått lite för mycket människomat eftersom ingen hade någon aptit. Hon mår bra nu iaf.

Hade egentligen inte tänkt åka till skolan idag eftersom jag mår piss men mamma erbjöd sig att skjutsa och Denise mutade med att vi skulle äta på Subway så jag åkte dit iaf. På lektionen började Frida och jag på nästa uppgift i Information och Layout eftersom vi redan var klara med den som ska vara klar om två veckor. Så kan det bli ibland. Skönt när det är åt det hållet iaf. Efter InLay-lektionen träffades vi som ska starta företaget och diskuterade lite...

Igår var det först webdesign på morgonen och sedan matte c sent på eftermiddagen. Webdesignlektionen var rätt... annorlunda. Läraren verkar inte vilja vara lärare. Det första han sa på vår första webdesignlektion var att på grund av att han skulle undervisa oss så hade han inte tid att göra hemsidor till sina kunde i tid så han förlorade kunder på grund av oss. Kanske inte direkt vad en lärare bör säga... På gårdagens lektion skulle vi iaf göra lite reklamer. Jag gjorde två av fyra och de andra får jag väl göra i helgen eller något.

I måndags var det projekt/småföretagande  B och där hade vi en gästföreläsare från UF. Han var riktigt bra på att hålla föreläsningar! Efter det var det matte som gick ganska så bra för mig även om jag var rätt sur i början.

Imorgon är det grafisk illustration som står på schemat med redovisning av vägmärkes-uppgiften. Lite sådär halvläskigt (läs scary as hell) men det ska gå bra. Jag klarade ju av att rida Nougat i måndags så då kan jag klara det här!

Men nu ska jag sova så att jag har en chans att slå tillbaka den här jävla sjukan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hörrudu, vemfan har ni som lärare :P ?

2008-09-11 @ 18:59:11
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Cookie- Alexandra, KAKHUSET

Krya på dej!

2008-09-11 @ 20:45:44
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Sally

Krya på dig!!

2008-09-11 @ 23:06:38
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0