Paper towns

En del har hänt sedan jag bloggade sist. Andreas har varit här på middag och då fick jag även min födelsedagspresent av honom. Jag fick boken Paper Towns av John Green (på engelska såklart). Den boken önskade jag mig så det var en jättebra present! För er som inte vet det så är John Green av av Vlogbrothers. (sök på youtube om du inte redan sett dem!)

Idag var jag, Amanda, Stephanie och Li-Martina i skolan och hälsade på. Eller Stephanie hade faktiskt ett ärende till supporten. Jag, Lini och Amanda åt lunch i skolan och sen åkte vi in till stan för att leta efter lite grejer som Amanda ska ha med sig till Frankrike.
Det roligaste i skolan var nog nästan de lärare som inte reagerade på att vi var där... Så vana har de blivit vid det nu! ;D Jag och Amanda har ju pinsamt nog varit där 4 gånger sedan studenten... Vi kan helt enkelt inte slita oss. Men nu måste vi. Eller Amanda iaf. Jag kanske kommer åka tillbaka dit men då för att träffa Iris och Linda som ju faktiskt går där.

Ridningen idag var super! Jag fick rida Bontje och hon var helt otrolig! Hon var jättemjuk och fin och allt gick bara så otroligt bra! Visst gick det lite snabbt ett tag i galoppen och det var inte jättelätt att bryta av till trav men det gick iaf! Jag gillar verkligen den hästen! Näst gång ska jag hoppa henne för första gången! Det ska bli superkul!


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Säg inte att jag måste slita mig :( Buhu! Jag har redan separationsångest...

2009-08-25 @ 09:05:51
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0