Pink sticker album

Woah! Denise har bloggat! Då kan ju inte jag vara sämre ju!

Idag är första ridlektionen den här terminen. Jag har verkligen längtat efter att träffa hästar igen! Även om det kanske inte kommer bli den mest spännande ridlektionen (låt oss iaf hoppas att ingen ramlar av) så ser jag fram emot det!

Inan ridningen ska jag försöka plocka lite vinbär, plocka lite prylar och kanske skriva önskelista. Fyller ju faktiskt hela 19 år nästa onsdag! Och då kommer Molly vara nyklippt. Tur det för som det är nu går hon in i ALLT! Igår gick hon in i ett bord och såg jättegenerad ut... Stackars liten! Det är inte lätt att ha för lång lugg och dessutom vara håröm så man inte kan/vill ha toffs! (Dessutom ser hon jättelöjlig ut i toffs, precis som alla hundar gör)
I lördags träffade hon iaf en tik som hon blev kär i. Då ställer man sig frågan: är hunden lesbisk eller tror hon att hon är en hane? Egentligen bryr jag mig inte så mycket men det vore kul att veta hur hon tänker ibland!


En "riktig" hund badar på följande sätt:
1. Gå försiktigt ut i vattnet tills det når dig till magen
2. Sätt dig försiktigt ner en bit
3. Res dig upp igen och skaka på rumpan
4. Sätt dig ner försiktigt igen och grymta som en gris hela tiden


Kommentarer
Postat av: Denise

"Hm ska komma på en rubrik. Ohh här ligger ett klistermärkesalbum =D"

?

=P

2009-08-10 @ 16:07:06
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0