"This isn't Hogwarts"

Sommar sommar sommar!
Eller något i den stilen. Så särskillt varmt är det inte, speciellt inte när det blåser. Denise jobbar och Amanda är i spanien så dem kan jag inte träffa på dagarna...

Just nu sitter jag i min storebrors gamla rum som jag eventuellt ska flytta in i. Det kommer kännas konstigt att lämna mitt rum som jag haft sedan vi flyttade hit (sommaren 1993) men det här rummet har många fördelar:
1. Det ligger mer avskillt så jag väcks inte när mamma och pappa går upp på morgonen
2. Det är större
3. Det har en walk-in-closet
4. Skrivbordet sitter inte fast i väggen (som i mitt nuvarande rum) så möbleringen är mycket friare
Finns säkert fler fördelar också... Som jag inte kommer på nu bara för att jag försöker skriva ner dem.

Hittade en låt jag verkligen gillar (den är något för dig Anna!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0