What has two thumbs and doesn't give a crap?

Nu är jag äntligen hemma efter en vecka på sjön. Det har varit mysigt men det är alltid skönt att komma hem. Efter en vecka gungar hela världen... Jag hade med mig tre säsonger av Scrubs och en säsong av House så jag hade inte tråkigt. Li-Martina blir säkert glad att höra att jag läst Twilight och älskar den! Nu ska jag köpa de andra tre också.

Idag ska jag med Anna till The Studio. Ska bli riktigt kul att träffa Anna igen! Det var längesen vi träffades utanför stallet. Det finns många minnen att prata om! Hiawatha/Jonis/Ronja-ridlägret, Suprise/Laktris-ridlägret, massor av ridlektioner, Charlie och Silver.


Molly snodde min plats och blev som vanligt sur när jag pausar =P

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Jag minns var batresa! Det var jattemysigt. Onskar att du var har med mig i Spanien! <3

2009-08-04 @ 22:39:24
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda Ekeberg

Jag minns var batresa! Det var jattemysigt. Onskar du var har i Spanien med mig! <3

2009-08-04 @ 22:40:46
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0