Beskyddande lejonsyster

Just nu känner jag mig som en beskyddande lejonmamma. Sitter och chattar med Johanna och hon berättar saker som gör att jag nästan börjar morra... Det är absolut ingen som gör något dumt jag blir bara... Beskyddande =P Johanna säger att jag nog är mer beskyddande lejonsyster än lejonmamma så vi kör på det istället...
Appropå Johanna så fick jag post från henne igår! Men det står på kuvertet att jag inte får öppna det innan den 9e juni så jag är grymt nyfiken som vanligt... Men jag ska hålla mig!

I måndags fick jag reda på att jag får VG i MatteC! Är så grymt nöjd! Dessutom fick jag ett mail igår som gjorde mig väldigt glad. Jag ska försöka svara på det idag men just nu har jag ont i huvudet på grund av det här jäkla vädret så det får bli senare. Hade egentligen tänkt åka till skolan idag men orkar verkligen inte.

Juste jag fick ju rida Bontje i måndags också! Det var länge sedan jag fick rida henne och det gick långt över förväntan! Hon var väldigt tittig och pigg ute men hon lugnade ner sig lite senare och hon kunde till och med göra en hel del jättebra skänkelvikningar! Det är så grymt kul när man trivs så med en häst.

Idag är det förberedelse för Internationell ekonomi och städning som gäller. Det är riktigt skönt att bara ha några få saker kvar i skolan nu.


Bild ritad av mig

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Är det mailet som jag vet om :P ? Det var rätt kul faktiskt! Och jag säger bara en sak: Man behöver lite folk som är överbeskyddande ibland!

2009-05-28 @ 08:56:50
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är min överbeskyddande lejonsyster och jag är hon som alltid har problem :P

Haha brevet kanske kom lite tidigt men jag ville inte glömma ;D

2009-05-28 @ 22:19:39
URL: http://zakaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0