Källa till inspiration?

Hela dagen idag har Li-Martina tittat på mig varje gång hon tänker. Hon hävdar själv att jag är som en källa till inspiration eller något. Det får man väl ändå ta som en komplimang? Jag gör det iaf.

Annars har dagen varit ägnad åt UF. På vägen till skolan mådde jag mer illa än jag gjot på riktigt länge. Jag är otroligt glad att jag fick skjuts iaf! Annars hade jag inte klarat det. Tusen tack till mamma!
Väl i skolan övade jag på presentationen av företaget tillsammans med resten av ToD. Klockan 10.30 var det dags och vi var andra gruppen ut. Riktigt skönt att inte behöva sitta och lyssna på alla andra först.
Lunch.
Sedan jobb med årsredovisningen och nu sitter jag här och väntar på hjälp av läraren.

Ikväll blir det ridning och jag hoppas verkligen att jag får Askepot igen! Har ju fått byta så ofta på sista tiden så det vore skönt att sitta på samma några gånger i rad.

Kommentarer
Postat av: Li-Martina

Jag vet inte varför jag tittar på dig när jag tänker..Det bara blir så, det undermedvetna drar mina ögon mot dig! Känn dig smickrad ;P

2009-05-11 @ 14:26:26
URL: http://www.metrobloggen.se/lima

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0