Mösspåtagning och skiva

Då har man haft mösspåtagning då! Igår var det. Jag hade egentligen inte så stor lust att gå men Denise övertalade mig med endast två sms... Lättpåverkad? Så jag åkte in till gullmarsplan och väntade där på Denise. Vi gick bort mot skolan och var bland de första som var där. I en halvtimma stod vi och väntade och ändå kom bara typ en sjättedel av alla treor dit. Max. Alla tog på sig mössorna och gick i samlad trupp till tunnelbanan för att åka till Gubbängsfältet där vi åt godis och pratade. Jag åkte hem ganska tidigt (halv sju) men fick sedan reda på att de andra gick knappt en timma efter mig så... Väl hemma åt jag lite middag och satt sedan med datorn och TV:n. Klockan 19.50 ungefär landade my source of happiness och vi smsade lite. Hon loggade in på msn vid typ tio eller något.
Lyckades somna rätt tidigt igår och idag har jag lyckats plugga, duscha, städa rummet och surfa runt lite på internet. Borde egentligen plugga mer nu innan Amanda kommer hit men det är så jäkla tråkigt! Ikväll är det Jossans skiva och jag ska även vara med på middagen innan. Temat är Film och jag ska vara typ Catwoman. Förhoppningsvis kommer det komma upp bilder senare.


Li-Martina, Denise och jag igår med våra mössor på!

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

vad gullig du är =D !

2009-05-02 @ 16:24:13
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Coolt

Cool bild /In

2009-06-02 @ 17:06:00
URL: http://sandralediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0