Sjuk...

I tosdags började jag få ont i halsen men jag antog att det bara var stress. I fredags var det nationella prov i Matte C på morgonen och halsen var mycket värre. Trodde fortfarande att det bara var stress. Skrev provet och hoppas att det gick bra. Vågar inte säga något eftersom det är så himla svårt att veta om det gick bra innan man får resultatet. Om jag känner mig rätt har jag säkert räknat rätt på det mesta men använt felt siffror, precis som i Matte B.
Jag fick iaf skjuts hem av mamma och väl hemma satte jag mig i soffan och tittade på TV men jag kände att jag hela tiden blev sämre. När det blev dags för middag ville jag absolut inte ha något och sedan visade det sig att febern låg på 39 grader. På lördagen kände jag mig lite bättre efter alvedon men när jag tog tempen hade jag 38 grader och när man har 38 graders feber efter man tagit alvedon är man inte frisk. Igår (söndag) mådde jag iaf lite bättre och orkade ligga på soffan men att sitta upp klarade jag inte mer än max en kvart i taget. På eftermiddagen/kvällen började jag hosta och det har bara blivit värre. Idag kan jag knappt röra mig utan att sätta igång en hostattack. Alltså ingen skola idag och tyvärr inte någon ridning heller vilket känns piss eftersom jag verkligen gjorde framsteg med Askepot förra veckan och hade verkligen velat jobba vidare med det.

Idag kommer jag förmodligen mest ligga och titta på Grey's Anatomy. Har köpt season one på DVD. Nu när jag ser hela säsong ett håller jag verkligen med Denise om att serien blivit betydligt sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0