SKIVA!!!

Skiva igår och shit vad kul vi hade! Först fördrink och då var det ärligt talat lite segt. Middagen var bättre men det bästa var ju själva festen! Gud vad vi dansade och skrattade! Dansgolvet var rätt tomt ett tag men så fort lärarna gick blev det fullt! ;D Strax efter tolv gick jag och Amanda och grattade Joel som ju fyller 19 år idag! Grattis till honom!
Det finns så mycket att berätta om igår men än går det inte att få någon riktig ordning på tankar och minnen. Får se om det blir någon bättre resume senare!
Däremot kan jag ju berätta Fridas roliga kommentar! Direkt efter middagen stod en del av gänget och mamma vid baren och mamma väntade på att hon skulle åka hem. Jag berättade något om några föräldrar på Jossans skiva som hade stannat på festen och filmat dansgolvet ett tag. När mamma gått sa Frida att hon precis hade tänkt säga något om hur fånigt det är med föräldrar som stannar på festen men hon hade inte vågat sagt något för hon visste inte om mamma skulle stanna =P (Vilket hon ju inte gjorde såklart)


I wasn't jealous before we met. Now every girl that I see is a potential threat

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Grymt kul var det iaf! Och jag gillar citatet...

2009-05-13 @ 14:44:47
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Denise

Don't go wasting your emotion,lay all your love on me. Lala ;)

Men det var verkligen skitkul igår ;D

2009-05-13 @ 16:06:02
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0