Studenten är nära

Jahaja... Vad duktig jag har varit på att uppdatera då... Eller kanske inte... Skyller på att jag inte haft något att skriva.

Natten fredag-lördag sov jag hos Amanda. Vi hade jättetrevligt och pratade, åt, såg på film och pratade lite till. Jättetrevligt var det och så fick jag ju träffa hennes pappa lite mer också. Det enda negativa med allt det där var att när vi skulle sova kom Amanda på att det på tisdag är två veckor kvar till studenten!! Snacka om att man blir lite stressad! Eller jag blir det iaf. Så idag är planen plugg plugg plugg. Egentligen har jag nästan ingenting kvar att göra men jag blir stressad av att inte göra någonting.

Jag har förmodligen hittat vad jag ska få i studentpresent från föräldrarna. Eller jag kommer få en del av det och lägga till resten själv. Nu gäller det bara att bestämma röd, vit eller svart! Jag har frågat tre personer coh alla väljer en varsin färg...

Och Johanna: Du VET hur jäkla nyfiken jag är! Jag spricker ju här snart!!! =P


Molly är lite.... originell ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Märkte du inte att jag blev skitstressad?! :P Och jag tycker nog att du ska ha... hmm... svart är stiligast, men röd är lite mer personlig och den vita går bort direkt :P

2009-05-24 @ 11:09:20
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Lovisa! Min vovve är en Lancashire Heeler, en engelsk vallhund! Molly är riktigt söt hon med!

2009-05-26 @ 10:19:29
URL: http://bewild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0