Tråksöndag

Vilken jäkla tråksöndag!! Jag har ont i huvudet och hela kroppen och alla leder. Känner mig febrig. Men måste fixa de här jäkla skolarbetena! Dumma jag som skjutit upp det trots varningar från mamma! Jag kan egentligen inte klaga på att det är jobbigt eftersom det är mitt fel att det blev såhär nu. Men till mitt försvar trodde jag att deadlinen låg längre bort.

Igår var jag iaf på Jossans skiva. Middagen var jättetrevlig och jag fick träffa hela familjen Nystedt och shit vad lika de där systrarna är! De skrattar på exakt samma sätt också så närvi stod vid ett runt typ barbord kändes det som om jag hade surroundljud! Väldigt udda upplevelse men det var kul! Och Anna vann pris för bästa utklädnad vilket hon verkligen förtjänade!
Under själva festen började jag må rätt pissigt vilket var jättesynd verkligen. Åkte hem rätt tidigt och fick skjuts hem av världens snällaste storebror! Är evigt tacksam!

Nej nu måste jag återgå till Jordaniens, Norges och Sveriges ekonomi -.-


Molly undrade vad sjutton jag skulle hålla i hennes tass för när vi skulle ta bilder till mitt uppdrag i Företagsekonomi B (hunddagiset Tass om Hand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0