En sådan där jobbig vecka

Den här veckan har varit jättekonstig. Jag har haft en rätt dålig vecka utan att riktigt veta varför. Mycket har förmodligen berott på extrem trötthet och dessutom har jag varit sådär halvkrasslig hela tiden. Det bästa med veckan måste nog vara fiolen i tisdags. Det gick så himla bra! Känslan jag får när jag spelar fiol går inte att förklara. För er som spelat the sims 2 med tillägspaketet Fritid kan nog ungefär förstå vad jag menar när jag säger att det känns som det måste kännas för simmarna när de blir helfokuserade!

I torsdags jobbade jag för andra gången. Jag trivs jättebra med hundarna och Cicci (min chef) men man är rätt trött när man kommer hem! I torsdags var det extra jobbigt för Cicci blev biten av en hund på morgonen och var tvungen att åka till vårdcentralen. Som tur är var det jag, Ciccis kompis, Ciccis syster och en praoelev där så vi var absolut tillräckligt många.

Nu ska jag gå och lägga mig. Borde försöka lägga mig tidigare egentligen... Får försöka skärpa mig nu!



En bild från dagiset. På bilden ser man Ciccis tre hundar (Elsa, Gry och Ludde) och Vito


Kommentarer
Postat av: Li-Martina

Fiiiioooool :D

2009-12-14 @ 16:21:12
URL: http://limahot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0