Här är jag!

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge. Ibland har man helt enkelt inget att skriva. Det har jag väl egentligen inte nu heller så det kommer mest bli lite babbel...

I onsdags åkte jag, Jossan och Amanda till torpet. Precis som "förra året" (det var i påskas men Jossan kallade det förra året så sen blev det vad vi kallade det) bidrog vi med en viktig del var: vi åkte i mina föräldrars bil, Jossan körde och det var Amandas fasters torp vi åkte till. Enligt mig var den här resan bättre än "förra året". Det beror förmodligen på att jag nu känner Jossan så jag var inte nervös inför att träffa henne. Förra gången var i princip första gången vi träffades!
Det som sades på torpet stannar på torpet!
På fredagen åkte vi hem och sen på kvällen gick vi ut. Vi var ett relativt stort gäng som gick ut och det var kul att träffa alla. Det är flera som jag knappt träffat sen studenten! Vi var på Malibu som ligger på Kungsgatan och det var faktiskt ett rätt bra ställe. Musiken var väl inte direkt den bästa iofs... Men priserna var humana och lokalerna fräscha. Det var väldigt trist att Linda glömt sitt ID så hon kunde inte följa med in. Vi får ta en fika snart istället!

Idag fick jag rida en ny häst som jag aldrig ridit förrut. Hon heter Kania och är en jättesöt liten brunskäck med världens gulligaste huvud! Hon är jättesmal så det kändes lite som att sätta sig på ett staket... Men hon var jätterolig att rida! Helt klart en ny favorit. Tydligen fastnar jag för skäckar!

Imorgon ska jag på körlektion. Lite nervöst faktiskt men det går nog bra. Måste ju komma igång med körningen nu!



Min älskade lilla Hiawatha. Snart är det 6 år sedan du avlivades... Saknar dig så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0