Rhodos imorgon

Japp det stämmer. Jag ska ut och resa igen. Imorgon åker jag, mamma och pappa till Rhodos. Det blir andra Greklandssemestern i år :P Det ska bli skönt med sol och bad! Men ni som känner mig vet hur jobbigt jag tycker det är att flyga så ni förstår nog att det är lite blandade känslor inför resan...
Jag har nästan packat klart iaf. Det är nu det är skönt att ha två rum. Allt det jag ska ha med mig ligger på sängen i mitt gamla rum och jag behöver inte packa ner det förren imorgon om jag vill (men jag kommer ju packa ner det efter att vi lämnat Molly hos mormor och morfar ikväll)

Jag kommer förmodligen inte blogga från Rhodos men ni som följer den här bloggen borde vara vana vid dålig updatering nu :P


Jag och Molly hos mormor och morfar (där de bodde innan de flyttade till Stockholm)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vad härligt med Rhodos, hoppas att ni har det bra där :)

2009-10-02 @ 22:46:41
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0