Fuck this, I'm going to Hogwarts!

Dags för en plugghelg igen. Jag har fysik- och mattekontrollskrivning på måndag. Matten känns lugn men i fysiken är ju allt nytt så där behöver jag träna lite mer. Egentligen skulle jag vilja se på Bones, spela The sims 3, spela Black&White och lite sånt hela helgen men det är plugg som gäller... Får väl se till att schemalägga pluggandet så att jag kan slappa lite också!

Måndagen den 3/5 har jag kemitenta vilket är det sista vi gör på kemikursen. Det känns både bra och läskigt. Det kommer bli skönt att bli av med kemin men det är alltid obehagligt med prov.

Om lite drygt en månad har jag gått klart första terminen på tekniskt basår på KTH. De första två-tre veckorna kändes oändligt långa men sedan har tiden gått väldigt fort! Iris och jag diskuterade det här med att man aldrig tror på folk när de säger att tiden kommer gå så fort men sen gör den det i alla fall. När jag började trean på gymnasiet var det många som sa att det där sista året skulle gå så fort men jag trodde som vanligt inte på dem. Men ett år senare satt jag där och undrade vart tiden tagit vägen. Kanske borde man börja tro på att tiden kommer gå fort?


Den 9e juni 2009


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Frågan är om det förändrar något om man går med på tanken att tiden kommer gå fort...? Tror nog faktiskt att tiden går fort ändå.

2010-04-24 @ 17:09:14
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0