Today is awesome because...

...JAG KLARADE MATTEPROVET OCH FYSIKPROVET! :D Jag fick redan i måndags reda på att jag klarat fysikprovet men idag fick jag reda på att jag också klarat matteprovet vilket jag var orolig att jag inte skulle ha gjort eftersom jag inte pluggat inför det alls! Jag har just nu världens adrenalinkick (kan iofs också bero på att jag hoppade från båten ner på marken och det är nog nästan 2 meter...) Jag var på gott humör redan innan jag fick reda på att jag klarat matten så ni kan ju tänka er hur jag mår nu!

DESSUTOM kommer mina böcker idag! Jag har skickat efter tre nya böcker som jag får hämta idag efter 5. De är:
Will Grayson, Will Grayson av John Green och David Levithan
An Abundance of Katherines av John Green
Vampire Diaries volym 2 av L.J. Smith (TV-serien är baserad på de här böckerna men de är VÄLDIGT olika vilket gör att det inte blir några spoilers i boken/TV-serien)

Nu ska jag sätta mig och läsa på om pH-värde, molförhållanden, elektronegativitet, organiska ämnen och massa andra kemi-grejer. Wish me luck!


En bild som jag hittade på USB-minnet med hela skoldatorn på. Gillar hjärtat i himlen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0