Stupid week...

Den här veckan har varit grymt lång och tråkig... Jag har varit sjuk. Skitkul... Är nästan frisk nu men jag är väldigt trött och rätt svag eftersom jag knappt kunnat äta något alls hela den här veckan och det är inte så bra när man är underviktig från början...

Idag fick vi vår nya bil! Vår Saab är/var en tjänstebil och den har vi haft i tre år så nu var det dags att byta. Det blev en röd Volvo XC70! Jag har bara sett den från köksfönstret men den ser riktigt fin ut! Vi har ju en XC70 sedan tidigare men den är från 2002 tror jag (och grå/brun/grön). Det är rätt stor storleksskillnad mellan de två bilarna trots att de ju ska vara nästan samma bil. Den nya är både högre och bredare än den gamla. Den största skillnaden (förrutom färg) är ändå att den nya är manuellt växlad och den gamla är automat. Det ska bli kul att testköra den nya! Konstigt nog kommer jag nog sakna Saaben... Jag hatade den ända fram tills jag började köra den själv.

Härmed avslutas ett av de tråkigaste blogginläggen någonsin...


Jag längtar eftersommar och skärgård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0