Dag 2 (?) - En vanlig vecka

Ja men visst. Det här bloggprojektet gick ju jättebra! Or not... Nu tänker jag ändå försöka igen.


En vanlig vecka? Ja du... Mina vanliga veckor är ganska tråkiga. De inplanerade saker jag har varje vecka är:

Måndag: Ridlektion
Onsdag: Fiollektion
Söndag (oftast): Storebror kommer hem för söndagsmiddag

Mellan det blir det mest plugg, surfande på internet, tv-serietittande och så träffar jag kompisar ibland.
Just nu försöker jag åka skidor så ofta jag kan eftersom vi ska upp till fjällen om några veckor. Vi har tänkt att vi ska åka lite längd då också så jag behöver bygga upp konditionen lite (läs mycket!)
Jag går ju ut med hunden en del också men eftersom hon är så gammal nu (hon fyller 15 i sommar) så blir det bara runt kvarteret och inte i någon maratonvinnande fart direkt.

Jag sa ju att mina vanliga veckor är ganska tråkiga! Nu har jag försökt ändå. Nu får vi se hur lång tid det tar innan dag 3 kommer upp!

Som alltid: Kommentarer gör bloggandet roligare! Bara ett litet "Hej jag läser" gör mycket!



En del av en av poolerna i Ras al Khaimah! Saknar!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej jag läser =)

2011-03-04 @ 20:17:45
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Officiell bloggare under Stockholm International Horse Show 2011

åh va fint!

2011-11-13 @ 15:14:37
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0